پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
10:26:56
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

✅ آتش نشانی فولادشهر به نردبان هیدرو لیکی مجهز شد

✅شهردار فولادشهر گفت: نردبان‌های بلندمرتبه جز اقلام ضروری برای آتش نشانی فولادشهر محسوب می‌شد اما هزینه بالای تهیه این اقلام موجب محرومیت این شهر از تجهیزات فوق شده بود که در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته خرید نردبان آتش نشانی با ارتفاع نردبان ۵۶ متری انجام شد.

✅ حسین ایزدی اظهار کرد: فولادشهر جزو اندک شهرهایی به‌شمار می‌آمد که علیرغم اینکه بلندمرتبه‌های این شهر عمر طولانی دارند هنوز در حسرت نردبان بلندمرتبه آتش نشانی مانده بود، خودرویی که در حوادث مختلف شهری می‌توانست انجام عملیات‌های آتش نشانان را تسهیل کرده و امداد رسانی به شهروندانی که در این ساختمان‌ها دچار بحران و حادثه شده‌اند را تسریع کند.

✅ وی افزود: هرچند امیدوار هستیم که هیچگاه حادثه‌ای در شهر و برای شهروندان آن رخ ندهد اما باید پذیرفت که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی باید تجهیزات و لجستیک لازم همچون نردبان‌های بلند مرتبه را در اختیار داشته باشند تا در صورت وقوع حوادث آماده و مجهز در عملیات‌ها حضور پیدا کنند.

✅ شهردار فولادشهر تصریح کرد: نردبان‌های بلندمرتبه جز اقلام ضروری برای آتش نشانی فولادشهر محسوب می‌شد اما هزینه بالای تهیه این اقلام موجب محرومیت این شهر از تجهیزات فوق شده بود که در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته خرید نردبان آتش نشانی با ارتفاع نردبان ۵۶ متری انجام شد.

✅ وی در خصوص هزینه صرف شده برای خرید این خودرو برای شهر، عنوان کرد: هزینه ۵۶۰ میلیارد ریال برای خرید این خودرو و اضافه شدن آن به سازمان آتش نشانی شهر فولادشهر هزینه شده است، تا در حوادث آتش سوزی ساختمان‌های بلند، امدادرسانی کند.

✅ ایزدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور استاندار اصفهان و مسئولان استان اصفهان و شهرستان لنجان رونمایی از این خودرو انجام و به ناوگان خودروی آتش نشانی فولادشهر اضافه شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =