سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
23:05:21
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

✅ کوتاه ترین بازه زمانی ، پاسخ به مطالبات شهروندان   

شهردار فولادشهر گفت: تلاش مدیریت شهری فولادشهر بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی و تداوم عملیات نهضت آسفالت معابر به یکی از مطالبات بحق شهروندان پاسخ دهد.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به سیاست‌گذاری شهرداری فولادشهر در خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان این شهر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری فولادشهر در دور ششم مدیریت شهری بسیج همه امکانات شهرداری بوده تا آنچه شهروندان می‌طلبند و برای آنها اولویت دارد را در دستور کار خود قرار دهیم، و یکی از مطالبات شهروندی در این شهر بهسازی معابر شهری است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است، افزود: تلاش مدیریت شهری فولادشهر بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی و تداوم عملیات نهضت آسفالت معابر به یکی از مطالبات بحق شهروندان پاسخ دهد بر همین اساس عملیات لکه‌گیری و جمع‌آوری ترک‌های سوسماری جهت روکش آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه تناژ آسفالت مورد نیاز معابر سطح شهر در این فاز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن است، تصریح کرد: هزینه آسفالت این فاز از پروژه نهضت آسفالت معابر شهر بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال بوده و هزینه اجرای پروژه مذکور بر اساس ردیف بودجه اختصاصی و از محل اعتبارات شهرداری تأمین شده است.

وی ادامه داد: عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب در شهر جدید فولادشهر در حال انجام است.

ایزدی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فولادشهر از ابتدای دوره ششم، خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و امیدواریم با اجرای سیاست‌های تعریف شده شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =