دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
12:04:17
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری فولادشهر برگزار شد

به گزارش واحد خبر اداره ارتباطات شهرداری حسین ایزدی شهردار فولادشهر در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان برگزار گردید با بیان اینکه مهمترین رسالت ما خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی در بین شهروندان فهیم است اذعان داشت : از تمامی همکارانم می خواهم که تعهد، تمرکز و تلاش بی وقفه را در راستای رضایتمندی شهروندان که همانا رضایت خداوند را درپیش دارد سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان ضمن اشاره به تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها ، بر اهتمام مضاعف مجموعه مدیران و پرسنل در ارائه خدمات مطلوب شبانه‌روزی در جهت رضایت و رفاه اجتماعی شهروندان تاکید کرد.

تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، پاسخگویی دقیق و شفاف در راستای تکریم ارباب رجوع ، ارتقاءچارت سازمانی ، آموزش پرسنل در رده های مختلف ، تجهیز ساز مان آتش نشانی ، آسیب شناسی و… از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی شهردار فولادشهر بود.

شایان ذکر است در این جلسه با حکم مدیریت شهری آقای مهندس مسلم سرکانی با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره فنی و عمرانی و مهندس رضا شمس به عنوان سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری منصوب گردیدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =