یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
03:19:23
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فولادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی هر چه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور اعضای کمیته به ریاست عبایی بخشدار فولادشهر برگزار شد

بخشدار فولادشهر در این جلسه گفت : یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی نهادینه شد.دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد بنابراین ما باید دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود،چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

در ادامه حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه فولادشهرافزود:امنیت و آسایش امروزمان را مدیون و مقروض خون شهیدان و ایثارگران هستیم و یکی دیگر از عبرت های دفاع مقدس مقاومت است و آنچیزی که ما را در این چهل سال پیش بردیم، تفکر مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش هاست .چرا که ما اهل مقاومت هستیم و «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» در پوست و گوشت ما رسوخ کرده است.

این جلسه با حضور امام جمعه بخشدار،نائب رییس شورای اسلامی ، فرماندهان کلانتری ۱۸ و ۱۹ ، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران الغدیر ،شهرداری ، شرکت عمران و اداره آموزش و پرورش به منظور هرچه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس در فولادشهر  برگزار شد .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =