یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
17:14:39
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال

شهردار فولادشهر گفت: همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش واحد خبر اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر حسین ایزدی در آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال، اظهار کرد: تزریق امید در جامعه یکی از ضرورت‌های امروز کشور به‌شمار می‌آید و ایجاد ملموس‌تر و محسوس‌تر امید در بین شهروندان زمانی صورت می‌گیرد که آنان از نزدیک شاهد تلاش و خدمات شبانه‌روزی مسئولان باشند.

وی افزود: مدیریت شهری فولادشهر تلاش کرده با سرلوحه قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری کار عالمانه و کار مجاهدانه یا مجدانه را در دستور کار قرار داده و در تلاش هستیم ضمن جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها، شاهد تحرک در بدنه اجرایی شهرداری و اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف شهری باشیم.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: امروزه توسعه یک شهر با معیار مهمی همچون میزان اجرای پروژه‌های عمرانی سنجیده می‌شود و یکی از مباحث مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی، توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه‌های شهری است.

وی ادامه داد: کارشناسان شهری بر این باور هستند که هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می‌سازد و برهمین اساس دقت در مطالعات و طراحی پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که پروژه‌های عمرانی به عنوان یک مؤلفه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان قرار دارد.

ایزدی اضافه کرد: زیباسازی شهر، تردد ایمن شهروندان، کاهش ترافیک شهری و توسعه زیرساخت‌ها برای رفع نیازهای امروز و آینده شهروندان، از الزام‌های یک شهر برای زندگی بهتر به‌شمار می‌آید از این رو مدیریت شهری فولادشهر در مسیر اجرای پروژه‌های مختلف شهری از جمله اصلاح و احداث میدان شهری کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ساکنان محلات مختلف شهر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان در معابر سطح شهر هم‌زمان با سرعت گرفتن اقدامات عمرانی خدماتی شاهد افتتاح مییدان‌های میرزا کوچک خان، ولایت و انقلاب با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال بودیم که ثمره آن سهولت و افزایش ایمنی تردد شهروندان است.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها در تلطیف فضای شهری نقش مهمی دارند، گفت: زیبا سازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد و بهبود نمای بصری شهر می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری در راستای سلامت شهروندان و افزایش نشاط عمومی باشد.

وی خاطرنشان کرد: فضای شهری باید به گونه‌ای ایجاد شود که تعلق خاطر در شهروندان ایجاد کرده و باعث انس آنها با محیط شود و این انس با فضا به وسیله تمهیداتی ایجاد می‌شود که یکی از آن روشنایی و نورپردازی است.

ایزدی افزود: روشنایی علاوه بر ایجاد امنیت برای شهر و شهروندان نقش بسزایی در زیباسازی شهر ایفا می‌کند از این رو شاهد افتتاح پروژه نورپردازی‌های بلوارهای سطح شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت هستیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد کلنگ زنی احداث ساختمان معاون خدمات شهری، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال نیز در شهر جدید فولادشهر بودیم که ثمره آن افزایش تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به آنان است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هشت =