شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
12:59:24
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

نخستین جلسه ستاد اربعین بخش فولادشهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر جلسه ستاد فرعی اربعین حسینی بخش فولادشهر به منظور حضور هرچه باشکوه تر شهرستان لنجان در همایش عظیم اربعین حسینی (ع) و خدمت به زائران حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، در شهرداری فولادشهر برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه فولادشهر در این جلسه بیان داشت: اربعین یک گفتمان اعتقادی، هویتی و تاریخی است و خدمت به زوار اربعین را وظیفه خود می‌دانیم، از این رو لازم است دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین همکاری و هماهنگی های لازم را در این رابطه به عمل آورند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین برای جهان تشیع مهم است، افزود: تمام مکاتب غربی رو به افول است لذا با برگزاری باشکوه اربعین اقتدار اسلام را به نمایش خواهیم گذاشت. 

در این جلسه که با حضور امام‌جمعه  ، نمایندگان و روسای  بخشداری ، شورای اسلامی شهر ، شهرداری ،  اداره آموزش و پرورش ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، اداره تبلیغات اسلامی ، فرماندهان بسیج برادران و خواهران ، ستاد بازسازی عتبات و عالیات و هیات مذهبی برگزار گردید جهت حضور با شکوه موکب الشهدای شهرستان لنجان در همایش باشکوه اربعین حسینی برنامه ریزی گردید .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =