دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
17:31:29
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

یک جوان فولادشهری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسمی تجلیل شد

بستر جهانی دریا زیر پای غیور مردان ایران

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر با حضور فرماندار و معاونین ، بخشدار ،اعضای شورای شهر ، شهردار ، ریاست حوزه قضایی فولادشهر و جمعی از مدیران شهرداری از ناوبان یکم بهداد میرزایی راد افسر ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلام ایران تجلیل شد .

در این آیین ناوبان یکم میرزایی راد گفت : افتخار داشتیم به مدت هشت ماه دریانوردی به همراه دیگر همرزمان تمامی اقیانوس های کره زمین را پیمایش کنیم و در پنج بندر خارجی کشورهای هند، اندونزی، برزیل، آفریقای جنوبی و عمان پهلو گرفتیم و پس از پیام صلح و دوستی از جمهوری اسلامی به همه جهانیان به خاک وطن برگردیم.

وی این موفقیت را افتخاری برای نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی و مردم کشور دانست و افزود:  ما فرزندان ایران زمین در ارتش جمهوری اسلامی از شعار ما می‌توانیم گذشتیم و به مرحله ما توانستیم رسیده ایم.

محمدی فرماندار شهرستان لنجان نیز با خداقوت به خانواده هایی که طی این مدت دوری عزیزان خود را تحمل کردند گفت: مردم آسوده باشند و بدانند تمامی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از منافع جمهوری اسلامی دفاع می کنند تا کسی به خودش اجازه ندهد به کیان ایران اسلامی دست درازی کند .

وی گفت : یکی از پیام‌های این کار شایسته ارتش با ناوشکن تمام ایرانی این است که تحریم‌ها تاثیری در اراده ما ایرانی‌ها ندارد.

ایزدی شهردارفولادشهر نیز در این آیین بیان داشت : برخود میبالیم که یک نفر از اعضای این گروه از فرزندان فولادشهر است

وی در ادامه افزود: یکی از مولفه‌های این موفقیت توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

گفتنی است؛ از ۳۵۰ نفر اعضای ناوگروه ۸۶ دریایی ارتش جمهوری اسلامی متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران که هشت ماه دریانوردی و بیش ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی را با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین طی کردند یک نفر از فرزندان فولادشهر می باشد .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =