شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
08:32:59
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

سادات شاغل در شهرداری فولادشهر تجلیل شدند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر در آستانه عید الله الاکبر ، عید سعید غدیر خم با حضور امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی و شهردار فولادشهر از سادات شاغل در شهرداری تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه فولادشهر در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بیان اینکه مهمترین پیام غدیر اطاعت پذیری از امر ولی و امام جامعه خود است گفت : دشمنان در دوران مختلف علی رغم فتنه‌ها و شبه‌هایی که ایجاد کردند زمینه های انحراف را به وجود آوردند ولی انسان‌های خالص پای ولی خود ماندند.

وی ادامه داد: یکی از سنت‌های ارزشمند همین برنامه‌ها است که از بانیان و دست اندرکاران آن تقدیر و تشکر می‌ کنم .

ایشان در ادامه گفت : ما هر چه داریم از غدیر است و امروز اگر نام شیعه می‌درخشد بواسطه تبعیت از واقعه غدیر است و اگر بعد از آن حرمت غدیر حفظ می‌شد ما عاشورا را شاهد نبودیم.

امام جمعه در ادامه بیان کرد: اگر قرار است شاهد عاشورای دیگری نباشیم باید سایه ثار ولایت را بپذیریم و از امامت تبعیت کنیم.

 ایزدی شهردار فولادشهر نیز در این مراسم بیان داشت: دیدار و تکریم از سادات از کارهای پسندیده و ارزشمند در عید غدیر است و به همین منظور در آستانه این عید بزرگ و فرخنده بر خود لازم دانستیم تا ضمن تبریک  عید بزرگ امامت و ولایت از کارکنان سادات شاغل در شهرداری فولادشهر تجلیل نماییم

وی در ادامه گفت: یکی از وظایف مهم ما آن است که پاسداران غدیر را پاس بداریم و این افراد و چهره ها را به نسل های امروز و آینده بشناسانیم .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =