پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
19:32:24
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

به مناسبت روز روابط عمومی صورت گرفت

تجلیل از زحمات فعالان عرصه روابط عمومی ، شهرداری فولادشهر با حضور مدیریت شهری

در این آیین احمد رضا مقصودی رئیس شورای شهر فولادشهر ضمن تبریک به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: دغدغه روابط عمومی ها در سازمان ها باید برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نهادی است که خدمات رسانی عمومی را برعهده دارد و مستقیما و بطور ملموس با مردم سرو کار دارد؛ افزود: جلب مشارکت شهروندان لازمه فرهنگ سازی و آموزش شهروندی است که می بایست از اولویتهای کاری روابط عمومی باشد، بخصوص اینکه آگاهی شهروندان از وظایف و اختیارات شهرداری در امر مدیریت شهر، به تعامل مثبت و سازنده بین شهرداری و شهروندان منجر خواهد شد.

حسین ایزدی شهردار فولادشهر نیز در این آیین با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به اهمیت و نقش روابط عمومی ها بیان داشت : روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم‌نوایی و هم‌سازی آنها ارتباط دارد.

ایشان به اهمیت وظایف روابط عمومی در خصوص نحوه انتقال عملکردها و اطلاعات دستگاه ها و سازمانها مربوطه اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و ایجاد فضایی برای بازتاب عملکردها و انتقال نظرات و پیشنهادات مردم از وظایف روابط عمومی است، ولی انجام این مهم می بایست به دور از هرگونه بزرگ نمایی باشد.

در پایان این مراسم با حضور اعضای شورای شهر ، معاونین ، مدیران نواحی و جمعی از مدیران ادارات تابعه شهرداری با اهدای لوح از زحمات مدیریت اداره ارتباطات  و مجموعه روابط عمومی شهرداری قدردانی شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =