شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
11:55:48
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

آیین تجلیل از نخبگان علمی ، ورزشی و هنری  برگزار شد

به مناسبت هفته نکو داشت فولادشهر آیین تجلیل از نخبگان علمی ، ورزشی و هنری فولادشهر که موفق به کسب مدال و افتخار درمسابقات استانی ،کشوری و بین المللی شدند با حضور فرماندار ، امام جمعه ، بخشدار ، رییس و اعضای شورای شهر ، شهردار و جمع دیگری از مسئولین شهرستان و بخش فولادشهر در محل پردیس سینمایی فرهنگ شهرداری فولادشهر برگزار گردید

محمدی فرماندار شهرستان لنجان در این آیین بیان داشت : یکی از شاخص های اساسی برای توسعه همه جانبه در جوامع اهمیت دادن به علم و دانش است و کلید تعالی ملت ها در دست رهروان علم و دانایی نهفته است.

 وی افزود: شهرستان لنجان و بلاخص شهر فولادشهر از پتانسیل های بالایی برخوردار است و استعداد جوانان آن در سطح بالایی است که لازمه استفاده از این ظرفیت ها اتحاد و همدلی است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم درسال های آینده شاهد حضور این نخبگان درسطوح بالای ملی و درجات برتر کشوری باشیم.

مقصودی رییس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت : نخبه کسی است که با تلاش و فعالیت مستمر، عنایت خداوند و حمایت خانواده و اساتید به سطوح بالایی نسبت به دیگران رسیده است و دارای برجستگی های علمی، فرهنگی و ورزشی است.

وی نخبه و تفکراتش را عامل تولید قدرت و ثروت یک کشور دانست و افزود: نخبگان باید با تلاش خود به عنوان مدیران در جایگاهی قرار گیرند که در ارتقاء ارزش و قدرت کشور موثر بوده و ایران را به جایگاه والای خود برسانند.

حسین ایزدی شهردار فولادشهر در این آیین ضمن تبریک به مدال آوران علمی ، ورزشی و هنری فولادشهر گفت : یک نخبه وقهرمان باید در همه زمینه ها الگو باشد تا علاوه بر دور شدن از خطرات اخلاقی و اجتماعی ، شاهد پویایی و بالندگی هرچه بیشتر باشد و ضرورت دارد به صورت همه جانبه از نخبه گان حمایت نمود تا با همدلی و علم گرایی در مسیر پیشرفت و بهره مندی هر چه بیشتر از استعدادها قرار گیریم.

وی در ادامه گفت :خوشبختانه با توجه به اقدامات و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی در زمینه توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی، شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان و جوانان شهر بوده‌ایم.

شهردار ادامه داد: کسب مقام‌های قهرمانی در عرصه علمی ورزش و هنر در مسابقات بین‌المللی و کشوری در رشته‌های مختلف و نیز رتبه‌های برتر افتخاراتی است که توسط جوانان پر امید و مستعد فولادشهر به دست آمده است و ما مفتخریم که در این موفقیت‌ها سهمی داشته‌ایم .

در پایان این آیین از ۱۲۰ ستاره علمی ، ورزشی و هنری تجلیل به عمل آمد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =