پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
12:45:23
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

روز جمهوری اسلامی؛ یعنی اطاعت مردم از ولی فقیه

روز جمهوری اسلامی؛ یعنی اطاعت مردم از ولی فقیه

شهردار فولادشهردر پیامی، ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی اندیشمند و بزرگ است؛ مردمانی که در طوفان ها و صاعقه ها، دست در دست یکدیگر، تنها به استقلال وطن می اندیشند. روزی مبارک و مقدس که دهانی به وسعت ایران، با فریادی رعدآسا و پرطنین جمهوری اسلامی را آری گفت.

روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد. ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است.

تابندگی ، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روز افزون مردمی و جهانی آن که به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و تدبیر و بصیرت مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ادوار مختلف حاصل شد، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف دوست و دشمن واقع گردیده و نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخته است.

پیام ۱۲ فروردین سال ۵۸ که روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است باید برای نسل جوان بخوبی تبیین شود. اعتماد و تکیه رهبری و ملت بر جوانان، یک الگوی مدیریتی بی نظیر را جلوی چشمان ما قرار می دهد. روزهایی که می توانست انقلاب نوپا وجامعه ایرانی را تا اعماق فاجعه به پیش برده با همت و مدیریت همین جوانان، به حماسه ای ماندگار تبدیل شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال۱۴۰۱  عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «مهار تورم – رشد تولید» نامگذاری شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

حسین ایزدی – شهردار فولادشهر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =