پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
22:34:25
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

پیام تبریک شهردار فولادشهر به مناسبت سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

«ای تغییر دهنده دلها و دیده‏‌ها؛ ای مدبّر شب و روز؛ ای گرداننده سال و حال‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.»

نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست.

ایرانیان عزیز با رسم ایرانی- اسلامی خود، بهار طبیعت را با زمزمه «یا مقلب القوب» جشن می گیرند و نوروز را بهترین فرصت برای نوشدن رختِ آگاهی و نماد امید و پویایی می دانند.

نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد .

اینجانب، فرارسیدن سال ۱۴۰۲ که به فرموده مقام عظمای ولایت به سال 《مهار تورم – رشد تولید》 نامگذاری گردیده  را به پیشگاه مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار فولادشهر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم خداوند متعال، سال جدید  را که تقارن پیدا نموده با بهار معنویت سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدّر فرماید.

حسین ایزدی – شهردار فولادشهر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =