جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
18:25:54
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری فولادشهر برگزار شد

 شفاف سازی شاخص ترین هدف مدیریت شهری فولادشهر

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری فولادشهردر این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار ، معاونین و مدیران ادارات تابعه شهرداری برگزار گردید حسین ایزدی شهردار فولادشهر تشریح کرد: برای از بین بردن نگرانی شهروندان و رسیدن به موفقیت و رضایت همشهریان ، باید هدفمند و با برنامه حرکت کرد و رضایتمندی مردم در اجرای همه پروژه ها باید سرلوحه کار همه مسئولین شهرداری قرار گیرد.

وی در ادامه همکاری و مشارکت تمامی معاونت ها و مدیران در اجرای مناسب طرح ها و برنامه ها را موثر دانست و گفت : جلسات متعدد راهبردی مدیران شهرداری نقش بسزایی در ارتقای کارکرد تمامی اجزای پیکره شهرداری دارد.

ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای شهرداری شفاف سازی است گفت هرچه شفاف سازی نهادها شهری روشن تر و نظارت شهروندان بر نظام عملکرد شهرداری ها محسوس تر باشد امکان اتخاذ تصمیمات آگاهانه و بهبود فرایندهای کاری بیشتر و اطمینان خاطر میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری بیشتر خواهد شد لذا بر همین اساس یکی از راه هایی که شهرداری برای شفافیت امور در نظر گرفته الکترونیکی کردن کارهاست .

وی در ادامه گفت : سامانه الکترونیکی شهرسازی شهرداری با قابلیت مشاهده عوارض نوسازی ، کسب و پیشه ، عوارض پرداخت شده ، مشاهده کلیات پرونده ها از جمله کمسیون ها ، مناقصات ، سامانه مهندسین در راستای سهولت کار مهندسان ناظر ساختمان و عدم مراجعه به شهرداری ، همچنین سهولت کار کاربران شهرداری در جهت رسیدگی سریع در سامانه آنلاین شهرسازی در حال مراحل پایانی تست جهت بهره برداری می باشد .

شایان ذکر است در ادامه هریک از معاونین و مدیران شهرداری نسبت به ارائه گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود در راستای توسعه اهداف شهرداری پرداختند .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =