جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
00:59:11
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

اولویت اقدامات شهرداری فولادشهر درخواست های شهروندی است

حسین ایزدی ارتقا خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان را از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم دانست و اظهار کرد: طی مدت گذشته از عمر مدیریت شهری در دوره ششم تلاش شد تا نه تنها از آهنگ خدمت‌رسانی به شهروندان کاسته نشود بلکه در مسیر تحقق مطالبات به حق آنان حرکت کرده تا افزایش رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی، افزود: ما بر این باور هستیم آئینه تمام نمای خدمات شهرداری، داشتن معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های مناسب و با صفای شهر است، از این رو شهرداری و شورای اسلامی شهر فولادشهر همواره تلاش هستند تا محیطی آرام را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: شهرداری فولادشهر با وجود همه مشکلات اقتصادی که امروز به دلایلی بر شهرداری‌های شهرهای ایران حاکم است، تلاش کرده پروژه‌ها و خدمات ماندگاری را در راستای افزایش رفاه شهروندان انجام دهد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آسفالت معابر از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است، اضافه کرد: بهسازی آسفالت معابر و محلات و برزن‌های سطح شهر، یکی از مطالبات اصلی شهروندان از مجموعه شهرداری است که نقش مهمی در توسعه شهر و تأمین ایمنی شهروندان دارد برهمین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر، در سال ۱۴۰۲ همچون سال‌های گذشته نهضت آسفالت معابر را در اولویت قرار داده است.

ایزدی از آغاز عملیات نهضت آسفالت در شهر  فولادشهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به پرتردد بودن مسیر بلوار معلم، اهمیت اجرای پروژه نهضت آسفالت در این مسیر دوچندان است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه آسفالت مسیر میدان امیرالمومنین تا میدان معلم با مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال آسفالت ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی روکش کامل آسفالت بلوار معلم با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید و بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

شهردار فولادشهر تاکید کرد: طرح زیرسازی آسفالت، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر شهر با کنترل مستمر شاخص‌های کمی و کیفی آسفالت ریزی و با هدف تحقیق یکی از مهمترین مطالبات شهروندی در سال جاری ادامه خواهد داشت تا معابری ایمن در شهر داشته باشیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =