چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
02:50:36
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

جلسه گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی برگزار شد

در یوم‌الله ۱۲ فروردین ارزش‌های نظام اسلامی تبیین گردد

در جلسه گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین که با حضور امام جمعه ، بخشدار و دیگر روسا و نمایندگان ادارات و نهادهای فولادشهر برگزار گردید حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه فولادشهر بیان داشت : ۱۲فروردین را یکی از مصادیق مهم یوم‌الله عنوان کرد و اظهار داشت: یوم‌الله عنوانی است که در آموزه‌های الهی قرآن مجید یادآوری آن مورد توجه و تأکید قرار گرفته است. همه روزها روز خداست، اما یوم‌الله در میان روزهای خدا روزی با جلوه متفاوت و برجستگی ملموس و مشهود است. روزی که با ویژگی‌های منحصر به فرد از روزهای دیگر متمایز می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: وجه تمایز یوم‌الله دوازدهم فروردین ۱۳۵۷، تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی بی‌نظیر ملت انقلابی ایران و آرای ۹۸/۲ درصد به جمهوری اسلامی است. تأسیسی مبارک که طومار نظام‌ مزدور و وابسته سلطنتی را در هم پیچید و هویتی جدید مبتنی بر ارزش‌های الهی رقم زد و پویایی و کارآمدی اسلام ناب را برای تأسیس یک نظام مردم‌سالار واقعی به اثبات نشست.

ایشان با اشاره به برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: همه اذعان دارند که نظام پیشین کشور ایران یک حکومت دیکتاتور و به تمام معنا وابسته و فاسد بود. امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی ملت بزرگ ایران واجد یک نظام الهی و مستقل و قدرتمند و پرچمدار آزادگی و حریت و عزت و عظمت در جهان است.  

امام جمعه در پایان تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ آن، محور توجه جهانیان قرار گرفته و دارای جایگاهی رفیع در معادلات جهانی است، سرآغاز این عزت و عظمت حماسه تاریخی ملت ایران در رفراندوم نظام و رأی ۹۸/۲درصدی به جمهوری اسلامی بوده است.

در پایان اعضای جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرایی نمودن هرچه بهتر برنامه های ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پرداختند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =