جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
11:16:09
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

حضور پر شور مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دشمنان را در حیرت ودرماندگی فروبرده و نقشه های آنان را نقشه بر آب کرد .

پیام تشکر شهردار فولادشهر از حضور باشکوه مردم فهیم در راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم این مرز و بوم ۴۴ سال پس از پیروی انقلاب با لبیک به مراد و مقتدای خود، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی خویش را به‌نمایش گذاشته و راهبرد دشمن را خنثی نمودند.

حضور پرشور مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، آمریکا و هم‌پیمانانش را که با راه‌اندازی یک جنگ عظیم و پیچیده ترکیبی، تلاش گسترده‌ای را با انواع ابزار‌ها و روش‌های مختلف به‌منظور ناامیدی، بی‌ثبات سازی و دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام انجام داده بودند؛ در حیرت و درماندگی فرو برده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

مردم ولایتمدار فولادشهر همچون دیگر شهرهای ایران اسلامی در جشن بزرگ بیست و دوم بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه، دل‌های دادادگان انقلاب اسلامی را مالامال از سرور و شعف ساخته بر دسائس دشمنان و بدخواهان به‌ویژه آمریکا در حمایت از اغتشاشگران، آشوبگران که منفور این ملت عظیم هستند، پاسخی محکم دادند.

لذا با شکر این نعمت عظمای الهی و ظهور و ثبت دیگری از همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم فولادشهر که برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خویش افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و پشتوانه عظیمی را برای استمرار مقتدرانه ایران اسلامی فراهم ساختند، تقدیر و تشکر می‌ نمایم .

حسین ایزدی – شهردار فولادشهر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =