پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
21:40:21
تاریخ انتشار:
:اشتراک گذاری

یادواره شهدای مدافع امنیت

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهدای جاده خاش – زاهدان و شهدای بخش فولادشهر با حضور خانواده معظم شهداء ، سردار فرماندهی محترم سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، مسئولان شهرستان و بخش فولادشهر ، در فرهنگسرای امام رضا (علیه السلام) برگزار گردید .

 در این مراسم فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با تقدیر از حضور منسجم وباشکوه مردم فهیم استان اصفهان بویژه مردم گرانقدر، عزیز وایثارگر شهر فولادشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت: مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند. دشمنان ما کسانی هستند که دیدن ارزش های ما و به خصوص شهدای گرانقدر ما که در فتنه اخیر ایجاد کردند را ندارند؛ اما دیدند که استان ولایتمدار اصفهان که با همدلی و همراهی در راپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  حضور پیدا کرده¬اند.

سردار فدا در ادامه بیان داشت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب وشکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر روز برنامه و نقشه برای این نظام داشتند.امروز بنده اعلام می کنم اگر دشمن به دنبال این است که نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تضعیف کند بداند که این نهاد مقدس از درون مردم است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی که دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کند و در همه ماموریت ها پاسداران و بسیجیان عزیز پای کار بودند و خواهند بود.

وی انواع فتنه های دشمنان ملت ایران اعم از تهدید وتحریم را یادآوری کرد و افزود: شاید دشمن تصور می کرد با این جنگ ترکیبی و فتنه اخیری که به پا کردند مردم جشن پیروزی۲۲بهمن۱۴۰۱را نبینند؛ اما کور خواندند این مردم در صحنه هستند و این جزء پیام شهدای عزیز ماست که جان خود را فدا کردند.

این برنامه با روایتگری حجت الاسلام دستجردی ، مداحی کربلایی محمد یزد  خواستی ، اجرای زنده مهدی طوقانی پور ، شعر محمد ناصحی و اجرای گروه سرود شهید نصیری همراه بود .

شایان ذکر است در پایان از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =